01:47

Jak ozdobić dom na Święta?

   Święta. Milion gadżetów. Wiele z was pewnie się głowi w ostatniej chwili jak przyozdobić dom. Część ma pewnie wszystko już zrobione. W sklepach jest cała masa przeróżnych figurek, zabawek, podkładek i innych cudeniek mających budować klimat. Co może pomóc stworzyć atmosferę Świąt?


1. Lampki choinkowe zawieszone przy oknach.
2. Na szafce/komodzie rozkładamy girlandę z czerwonymi kokardami, białymi lampkami choinkowymi, stawiamy świeczki i szklane przedmioty, aby odbijały światło.
3. Do przeźroczystej bombki wkładamy lampki choinkowe (na zdjęciu już gotowa bombka), bombkę wkładamy do szklanego naczynia.
4. Patrz pkt. 2
5. 6. Girlanda bez światełek i ze światełkami, zawieszona na oknie lub na pustym fragmencie ściany.
7. Proste, nowoczesne "choinki", wystarczy kupić i postawić np. na podłodze.
8. Różnego rodzaju krasnale, Mikołaje czy inne świąteczne figurki postawione na parapetach, stolikach czy regałach.
9. Prosty wieniec. Świeczka w towarzystwie sztucznych lub prawdziwych iglaków. Przyczepiamy kokardki, malutkie bombki lub jakiekolwiek inne ozdoby świąteczne.
10. Świeczniki a koło nich brokatowe renifery, które pięknie odbijają światło.
11. Świeczki, Nie może ich zabraknąć. Na zdjęciu Ikea.
12. Suszone liście trawy, pomalowane srebrnym sprayem. Zaczepiamy na nie lampki choinkowe i bez żadnego schematu przyczepiamy spinacze np. z wizerunkiem Św. Mikołaja.

   Oczywiście nie zapominamy o choince i jemiole.

   Na zdjęciu jest tylko część świątecznych ozdób, każda z nich reprezentuje pewną kategorię ozdób, które tworzą ten klimat.

Dekorujecie swoje domy, mieszkania, pokoje?

17 komentarzy:

  1. mój dom już ozdobiony :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne pomysły. Mimo że mam już wszystko to może coś jeszcze pokombinuję :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nie ozdabiam, bo od kiedy pracuję przez całe święta świąt wcale nie odczuwam i się buntuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziwię się. Jednak takie małe gadżety pomagają trochę to zbudować.

      Usuń
  4. Lubię choinkę oraz dodatkowe lampki. I tyle. Nie przepadam za dodatkowym zagracaniem mieszkań :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko zależy od powierzchni, którą się ma do ogarnięcia. W małych pomieszczeniach wiele takich dodatków z pewnością sprawi wrażenie bałaganu :)

      Usuń
  5. Fajny jest ten mikołaj na chudych nogach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też go lubię. Lubiłam jeszcze kiwającego się dziadka-Mikołaja, ale w ubiegłym roku się stłukł, a mi do dziś jest przykro, że babcia-Mikołajka została sama...

      Usuń
  6. U mnie w tym roku jakoś tak skromnie, bo zwyczajnie mi się nie chce z łóżka ruszyć :/
    Brokatowe renifery świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym roku doszłam do wniosku, że brokatowe ozdoby wyglądają bardzo ładnie- świetnie odbijają światło.

      Usuń
  7. U mnie zawsze są stroiki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też ozdabiam dom :) Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego dobrego na święta!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 wszystko co mnie zachwyca , Blogger