10:00

Idziemy z Avanti na zakupy w H&M

   Gazety kupuję tylko dla dodatków. Jak mam kupić gazetę do "poczytania" wybieram raczej te o tematyce podróżniczej. W H&M zakupów też nie robię raczej, a gdy robię, wybieram dodatki. Wczoraj przeczytałam o tym, że cały nakład grudniowego Avanti jest wykupiony. Dlaczego? Czy rzeczywiście tak jest? Co spowodowało, że kobiety postanowiły wykupić cały nakład?
   Oprócz porad jak się ubrać, przeglądu ubrań i stylizacji otrzymujemy dodatki. No cóż, dołączone startery Heyah takich emocji nie wywołały. Powodem rzucenia się w wir poszukiwań wydania za 5,50 zł (a nie za 4,50 zł bo również takie występuje lecz bez interesującego dodatku) jest karta podarunkowa do H&M. Jest ona o wartości 20 zł i można ją zrealizować pomiędzy 15.12 a 23.12.2011 roku. No i najważniejsza informacja: karty się łączą. Czyli, jeżeli kupimy dwie gazety za 5,50 zł to za 11 zł mamy do wydania 40 zł w H&M.
  Czytałam, że trudno już zdobyć gazety z dodatkiem. No cóż, akcja mnie nie interesowała, ale stwierdziłam, że jak znajdę to kupię. Kupiłam. Także dowiedziałam się, że w Krakowie właśnie dzisiaj kioski miały dostawę tego wydania.
   A jak jest u was? Kupiłyście gazetę z dodatkiem? Jak tak to ile? Słyszałam o wykupowaniu po 20 gazet.


Okładka pochodzi ze strony: avanti24.pl

7 komentarzy:

  1. Jako fanka H&M akcja bardzo mi się spodobała i oczywiście mam już kilka kart na zakupy :) Już się nie mogę doczekać! Dobrze wiedzieć, że była dostawa gazet, bo u mnie praktycznie wszędzie cały nakład jest już wykupiony :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Straszna szkoda, że nie wiedziałam o tym wcześniej, bo akurat wczoraj zrobiłam w H&M zakupy za 100zł :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kupiłam 1, będzie na jakieś pierdoły :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chodziłam dzisiaj po całym mieście, żeby kupić te gazetę. Ludzie są bezczelni wyciągając kartę. Jednak udało mi się kupić jeden egzemplarz. Z kartą nawet :) Jeżeli uda mi się gdzieś ją znaleźć, to może kupię drugą- ostatnio spodobał mi się sweter w norweskie wzorki.

    OdpowiedzUsuń
  5. no patrz, a byłam dzisiaj w gazetowym i nie zwróciłam nawet uwagi.. choć w sumie za H&M nie przepadam jakoś.. ale może akurat coś by się znalazło ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ha.. przypadkiem natknęłam się dzisiaj na to wydanie w Empiku :) kupiłam.. i tak nie będzie mnie wtedy w PL, ale dałam mamie, może skorzysta :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 wszystko co mnie zachwyca , Blogger