10:37

24 MIĘDZYNARODOWY KONGRES I TARGI KOSMETYCZNE LNE & SPA 5-6.11.2011 KRAKÓW- targi

    Jak już pisałam w tym poście uczestniczyłam w kongresie oraz targach NLE. O kongresie już pisałam, a teraz przyszła pora na podsumowanie targów. Czy było warto? Czy znalazłam tam jakieś perełki? A może była to strata czasu?

    Wystawcy byli podzieleni na 3 kategorie:aparatura i sprzęt kosmetyczny, manicure pedicure, pielęgnacja twarzy i ciała. I właśnie ostatnia grupa była najliczniejsza. Wystawców było dużo, ale zainteresowanych jeszcze więcej. Największe tłumy były przy stanowiskach takich marek jak Ziaja, Bielenda, Opi, Floslek, Organique, The Secret Soap Store, ARTEX (Nail Tek, Essie, Mollon Pro). Trochę osób było także przy Kryolanie. Było także kilka firm dla mnie całkiem nowych ( np. Norel, Kanu).
    Niestety spodziewałam się dobrych ofert cenowych, ale się zawiodłam. Jedynie dostrzegłam super ofertę OPI- lakier mini po 10, duże po 16, dwa pękacze za 30 zł. Trzeba było jednak za nimi trochę postać w kolejce. Dobrze, że obsługa była miła. Tu mnie spotkało zaskoczenie, bo Panie z obsługi zwróciły uwagę na mój lakier z color club z pytaniem, czy on jest z kolekcji OPI Muppet. Jednak oglądając swatche nie wiem skąd te skojarzenie. A może wy wiecie?

    Zaskoczona byłam także brakiem próbek. Jednak testowanie kremów pod oczy na dłoniach na niewiele mi się zda, jedynie poznałam zapach i konsystencję, bo nie na wszystkich stanowiskach można było zapoznać się ze składem produktu- kilkukrotnie zostałam odesłana do strony internetowej.

    Ogólnie z pobytu byłam zadowolona, jednak ten tłum mnie przerażał. Pójdę chętnie na targi jeszcze nie raz, jednak bardzo bym chciała by odbywały się one na większej przestrzeni. Bo tu nie było możliwości, aby spokojnie zapoznać się z ofertami firm. Chętnie bym się skusiła na kilka produktów, jednakże świadomość, że mogę je kupić w aptece lub przez internet skutecznie mnie zniechęciła do stania w kolejkach (no z wyjątkiem OPI).

    A na koniec zdjęcie upominku, który był także przedmiotem mojej wygranej na ibeauty.pl.


5 komentarzy:

Copyright © 2016 wszystko co mnie zachwyca , Blogger