11:17

Bułki z jajkiem i serem

Czasami nadchodzi wielki głód. Niestety serek Danio tu nie wystarczy, trzeba zaradzić mu w inny sposób.   Polecam sycące kanapki, na ciepło.

Potrzebujemy:
2 jajka
2 plastry sera żółtego
4 plasterki szybki (jak duże to 2)
1 pomidor
suszone pomidory

Jajka smażymy bez tłuszczu, doprawione ulubionymi przyprawami (moim sposobem na idealnie sadzone jajka jest robienie ich pod przykrywką na małym ogniu). W między czasie podgrzewamy przecięte na pół bułeczki (w tosterze lub piekarniku). Gdy bułeczki się podpieką, skrapiamy je oliwą z suszonych pomidorów, kładziemy suszone pomidory, plastry świeżego pomidora, wędlinę, ser. Gdy białko się zetnie nakładamy nasze sadzone na bułki. I zabieramy się za jedzenie.

Głód nie dopadnie nas przez wiele długich godzin. A wy co jecie w chwili, gdy czujecie, że mogłybyście zjeść konia z kopytami?

6 komentarzy:

  1. Szybko, smacznie i tanio ;) Idealne śniadanie dla studenta:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale świetny przepis :D muszę wypróbować tym bardziej że szybko się to robi :D Odpowiednie dla studenta! Pozdrawiam i zapraszam do mnie ; *

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj gdy dopada mnie głód to niestety jem co popadnie, nie mam zwyczaju spędzać dużo czasu w kuchni; niestety nie wychodzi mi to na dobre :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł :) Niby proste, ale zaskoczyłaś mnie. Nie jadłam jeszcze takiej kanapki!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 wszystko co mnie zachwyca , Blogger