14:32

Zrób sobie krem, peeling z czarnej porzeczki


          Lubię kosmetyki naturalne. Pośród kosmetyków z pielęgnacji te drogeryjne stanowią u mnie mniejszość. Peeling z czarnej porzeczki kupiłam zupełnie przypadkiem i wiem,  że zagości u mnie na dłużej.
            Peeling ten to wysuszone i rozdrobnione owoce z czarnej porzeczki. Bez żadnych zbędnych dodatków. Można używać je samodzielnie- masować skórę wilgotnymi dłońmi i proszkiem. Jeżeli chcemy, aby aplikacja była bardziej wygodna można wymieszać go z ulubionym żelem lub olejem. Aplikacja jest przyjemna. Peeling łatwo się spłukuje. Zapach? Hmm, chciałabym napisać, że cała łazienka pachnie porzeczką, jednak zapach jest słabo wyczuwalny. Nie ma problemu ze spłukaniem z wanny czy brodzika śladów po peelingu (w przeciwieństwie do peelingu z kawy).

            Ma wszystkie cechy, które peeling powinien mieć- pozbywamy się skutecznie starego naskórka, skóra jest bardziej miękka, bardziej świetlista i gładka. Używanie go jest przyjemnością, bo sam masaż nim nie drapie zbyt mocno. Sam peeling mimo małego pudełeczka jest bardzo wydajny. 

            Polecam!

8 komentarzy:

  1. Szkoda, że nie ma fotki :( Ale opis zachęcający.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bello, z racji tego, że jestem teraz na wakacjach, post został dodany automatycznie i nie wiem dlaczego bez zdjęcia. Właśnie dodałam je.

    Chanel, nie znam gotowca, który by zostawiał skórę w tak świetnym stanie jak po peelingach naturalnych

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy kosmetyk... A gdzie takie cudu się kupuje?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam mój ze sklepu zrób sobie krem, może w innych sklepach z półproduktami do robienia kosmetyków też mają?

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam kilka saszetek tego peelingu i również go uwielbiam :) Zgadzam się, że pozostawia skórę czystą, gładką i promienną :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tylko szkoda, że obecnie nie ma go w sklepie:( Robiłam zamówienie, chciałam wrzucić i nie ma.Mam nadzieję, że powróci. Tymczasem zamówiłam pudełko korundu.

    OdpowiedzUsuń
  7. czekam właśnie na popiół wulkaniczny z ZSK. naturalna pielęgnacja górą! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 wszystko co mnie zachwyca , Blogger