14:01

Essence Ballerina Backstage lakier 04 do a floating pirouette

             Jest to lakier pochodzący z limitowanej edycji Essence Ballerina Backstage . Tak jak cała kolekcja, opakowanie jest ozdobione nadrukiem koronki. Lakier 04 do a floating pirouette jest jednym z 5 dostępnych kolorów.

W świetle dziennym jest to odcień fioletu, określiłabym go jako wpadający w sok jagodowy. Zaś w świetle przybiera kolor malinowego dżemu (przypomina mi kolor lakieru z innej limitowanej edycji Essence Creamylicious- Raspberry Smoothie). [edit: jednak nie]

            Zazwyczaj malując paznokcie nakładam 2 warstwy. [edit: faktycznie przy 3 warstwach wygląda zdecydowanie lepiej] W przypadku tego lakieru są one akceptowalne, jednak jak widać na zdjęciach kolor nie jest równomierny i przydałaby się jednak trzecia warstwa. Zdjęcia przedstawiają lakier nałożony na odżywkę nail tek, ale bez top coatu.

             Doskonale pasuje do niego błyszczyk z tej samej edycji- 03 do a floating pirouette nałożony samodzielnie lub na flamaster do ust (lipstain) również essence z edycji You rock! W kolorze 02 your pinki s on fire.

2 komentarze:

  1. piekny kolor! zaczęłam tęsknić za zieloną trawą...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też! Mam nadzieję, że już niebawem stanie się zielono

      Usuń

Copyright © 2016 wszystko co mnie zachwyca , Blogger