07:45

Yankee Candle, Bunny Cake

 -Musimy poważnie porozmawiać. Wielkanoc już za rogiem, a wciąż nie ustaliliśmy świątecznego menu... -powiedziała ona już lekko podirytowanym głosem
-Wszystko co zrobisz jest pyszne, tylko pamiętaj, że... -odparł on patrząc w dal  
-O nie! Znowu zaczynasz! Tym razem mi się nie wywiniesz! Gdybym gotowała tylko dla siebie, nie pytałabym Ciebie o zdanie. No szybko, mów na co masz chęć!
-Ale tak teraz?  
-Dobra. Umilmy temat. Zacznijmy od deseru. Ciasto?  
-Mniiiiaaam! Ale takie jak lubię! Z dużą ilością kremu. Maślanego! Oh, z cytrynką!

 I ulepiła. Zająca z pianek marshmallow. Aby nie było zbyt mdło dodała trochę soku z cytryny zgodnie z jego życzeniem. Ale cóż to za zając bez futerka? Obtoczyła go więc wiórkami kokosowymi. Jaka rozmowa takie i ciasto...




    Bunny Cake posiadam już kolejny sezon i wygląda na to, że jeszcze niejedne święta spędzimy razem. Chyba, że go dopadnę i będę paliła w jakimś neutralnym miejscu by zrecyklingować słój. To nie jest tak, że zapach jest zły, ale drugi raz bym go nie kupiła. I choć nuty słodkiego ciasta skropionego cytryną mi się podobają, to połączenie go z bazą znaną z Black Coconut powoduje, że zamiast spójnej całości coś się między nimi nie klei. Tak jak w powyższej wymyślonej scence. Sama świeca prezentuje się ładnie. Wosk w kolorze jasnego różu wprowadza świetnie się wpasuje w niejedną wielkanocną kompozycję. Moc zapachu jest przecięta. Zapach czuć dość dobrze, ale nie wychodzi poza pomieszczenie, w którym świeca płonie. 

    A wy paliliście króliczka? Czym pachnie u was podczas Wielkanocy? 

16 komentarzy:

  1. U mnie będzie pachnieć "a child's wish" :D
    szkoda, że nie ma króliczkowej tartaletki :(.. bo przetestowałabym, a świece jak dla mnie za drogie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piekny zapach, szkoda ze w swiecy sie nie sprawdza. Pisalam o nim kilka dni temu: http://wszystkocomniezachwyca.blogspot.lu/2016/03/yankee-candle-childs-wish.html

      A kroliczkowy wosk mozna zdobyc, wiem ze bywa na allegro i olx :)

      Usuń
  2. Oooo jestem bardzo ciekawa zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam tej świecy, ale wątpię żeby zapach mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie yankee ostatnio mocno rozczarowują zapachami... Ale tego nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wysaje mi sie tez, ze to jest kwestia nastawienia i tego co sie wczesniej palilo. To akurat nie jest nowy zapach, a mam kilka fajnych tez zapachow z nowosci

      Usuń
  5. Chciałabym tą świecę <3 marzy mi się co rok ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Gdyby nie ta baza z black coconut by mi sie bardziej podobal

      Usuń
  7. Moje Święta pachniały "Sex on the beach" z Polskiej Fabryki Świec :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 wszystko co mnie zachwyca , Blogger